miercuri, 22 aprilie 2009

Au trecut si preselectiile...

Au trecut preselectiile, din pacate nu am trecut si noi de ele, dar asta e, probabil ca cei mai buni au mers mai departe. Vreau sa ii felicit pe colegii mei pentru participare, pentru entuziasm si pentru implicare, stiu ca a fost greu sa se imparta intre serviciu, cursurile la masterat si proiect dar eu zic ca a meritat. A fost o experienta interesanta, ne-am cunoscut mai bine, am trecut peste divergente de opinii si, in final, chiar daca nu am ajuns in finala, eu zic ca a meritat.

Ieri la preselectii a fost bine, am avut putine emotii insa ne-am destins cat am asteptat sa intram, ne-am amuzat si zic eu am avut o atitudine de invingatori. Prezentarea a fost altfel decat ma asteptam eu, nu am vorbit decat noi, nu ni s-au pus intrebari, mi-ar fi placut sa fie putin mai interactiva, nu asa de rigida. In rest, ne-am descurcat bine dat fiind faptul ca nu am avut foarte mult timp la dispozitie sa pregatim campania, noi avand niste mici probleme organizatorice. Mi-am pastrat rolul de "optimista" a echipei si cred ca din fiecare experienta avem ceva de invatat. Imi felicit inca o data colegii pentru daruire, felicitari celor care s-au calificat in finala si multa bafta! Echipa The Advocates multumeste Olimpiadelor Comunicarii ca i-a dat sansa sa pledeze pentru cauza ei!

Un comentariu:

  1. !Toti suntem invingatori ptr ca am avut curajul "sa iesim in fata"!!Multumim ptr incurajari!Echipa REDIM

    RăspundețiȘtergere