joi, 16 aprilie 2009

Cine's The Advocates


"Daca as fi un film, numele meu ar fi A walk to remember, daca as fi o carte m-as numi Trei intr-o barca, daca as fi un oras cu siguranta ca numele meu ar fi Bruxelles, cum nu sunt decat un OM, pot spune ca sunt realista, sincera, privesc mereu partea plina a paharului si partea frumoasa a oamenilor " (Claudia- Avocata optimista)


"Daca as scrie pentru o revista, s-ar numi - "Madame Figaro". Daca as putea lucra oriunde - IDEO Deep Dive - pentru ca esteticul trebuie sa aiba o latura functionala. As face o campanie de integrare / educare a populatiei rrome - e doar o chestiune de timp pana ne vor depasi numeric. " (Adriana- Avocata sol major)

“Suntem rezultatul experientelor prin care trecem” – acesta este motto-ul dupa care ma ghidez si motivul pentru care cred ca fiecare dintre noi e astazi ceea ce a gandit ieri si va fi maine ceea ce a gandit azi.Sunt ambitioasa, perseverenta, dar si perfectionista…si-mi place enorm sa calatoresc" (Georgiana- avocata cu ochi caprui)


"Sunt o persoana vesla, sociabila si comunicativa. In fiecare zi ma trezesc cu dorinta de a face lucruri noi. Nu pot sa stau locului o clipa si as incerca mereu sporturi extreme. Proiectul preferat: pomovarea Romaniei din punct de vedere turistic - e prea frumoasa tara sa o lasam in anonimat!" (Ionela- avocata stagiara)



"Unii spun "gandesti deci existi", eu am indoieli deci este posibil sa exist.. " (Daniel- maestru cofetar)



Un comentariu: