vineri, 17 aprilie 2009

De ce?

De ce miercuri? Adica la doar 3 zile dupa paste. In mod normal atunci avem vacanta... nu se putea mai spre sfarsitul saptamanii or something? Adica... va trebui sa ma intorc marti :(... in fine...

De ce sunt pe site trecut ca maestru bucatar? Eu sunt maestru cofetar nicidecum maestru bucatar! Este o mare diferenta intre cele doua si eu habar n-am sa gatesc, in schimb fac cele mai bune dulciuri si indulcesc lumea folosindu-ma de skill-urile mele indelung exersate. Voi scrie o carte pe aceasta tema, arta de a indulci. O voi scrie mai tarziu, mult mai tarziu... cand eu n-o sa mai fiu (acu v-ati prins ce/cum indulcesc?... hint: vank).

De ce sunt oamenii prosti? Adica aseara ma intorceam pe jos de la gara (eu stau in tineretului) cu un bun prieten, stateam de vorba. La un moment dat, intre izvor si unirii pe cursul dambovitei vin 3 tigani cu texte expirate "salut frate ce mai faci? ma mai tii minte? am si eu o rugaminte, da si mie telefonul sa sun pe cineva... ca tre sa ma intalnesc cu o tipa (evident alta formulare) belea si mi-a murit bateria la telefon, hai te rog ca iti dau cartela mea" si alte faze d-astea care ma lasa rece... am auzit-o de prea multe ori ca sa-mi mai starneasca vreo reactie, chiar imi venea sa le zic ceva de genul "vrei sa chem politia?" probabil mi-ar fi replicat "de ce frate, care-i treaba? ti-am cerut sa ma ajuti si pe mine ca suntem baieti buni ce dracu doar nu crezi ca vreau sa-ti fur telefonu, uite am si eu doua" si probabil ar fi ramas mut cand ar fi auzit motivul "eu chem politia, nu de alta dar esti mai prost decat prevede legea". N-am facut asta, nu stiam ce reactie ar avea iar unul dintre ei se juca cu un fluturas. Am mers mai departe, s-au tinut dupa noi, intr-un final cred ca vroiau sa ne atace in parcul de la izvor dar am mers cam repede si ca sa ne prinda ar fi trebuit sa fuga. Eram cu Vlad. El era inarmat, chestia asta s-ar fi incheiat foarte trist.

Acum trebuie sa ma intorc la bagajat, bagajez de vreo juma de ora si tot nu-s gata, poate din cauza ca scriu asta in loc sa asez lucrurile. Ma intorc marti, i hope you miss me, lol. Cya.

Un comentariu: