miercuri, 22 aprilie 2009

Preselectii

Ne-am invartit pe-acolo vreo 10min pana am reusit sa gasim locul cu pricina, erau niste sageti pe garduri dar erau cam micute si le-am ratat initial. Intr-un final am ajuns, a venit si Adriana cu ~10min intarziere... apoi am asteptat... si am asteptat. Initial trebuia sa intram la 11:52, practic am intrat la 12:30... ceea ce este foarte ciudat din moment ce time tableul facut de organizatori era foarte strict. Eh... spiritul balcanic nu se dezminte ; ).

Inafara de asta organizarea a fost ok, chiar buna. Multi participanti, multe fete, multe emotii si multi voluntari, asta am vazut. Eram uimit cum majoritatea echipelor prezente in sala de asteptare erau foarte concentrati si repetau de zor ceea ce aveau sa spuna in timpul interviului. Noi eram calmi, poate prea calmi si ne tineam de glume fiind relativ detasati ceea ce mi-a placut foarte mult. A venit un stres (un tip cu un aparat care vroia sa ne streseze, ma rog no chance) si ne-a facut niste poze, daca o sa le gasesc pe undeva le postez aici. Cat am stat in sala de asteptare am aflat cateva lucruri de o importanta cruciala pentru existenta mea si a omenirii: Ionela e Adriana si Adriana e Ionela (serios...), Georgiana e politehnista (chiar mai serios) si Claudia e batausa (destul de serios).

Apoi am intrat la interviu plini de entuziasm. O sala mare in care erau 5 scaune pentru noi, o masa si 3 scaune pe care stateau cele 3 tipe care faceau parte din juriu. Nu foarte primitor decorul, parea a sala de judecata unde noi eram acuzatii iar "judecatoarele" aveau niste figuri impasibile. Ne-am apucat si am prezentat planul si am facut-o chiar foarte bine, eu unul sunt mandru de colegele mele pentru asta. Am fost fluenti, fiecare a vorbit cand trebuia (nu ne-am incalecat), am atins tot ce era important. Serios, sunt foarte multumit... defapt nu multimit ci chiar bucuros de prestatia noastra. Nu ca n-as fi avut asteptari inalte dar a iesit chiar mai bine decat ma asteptam.

Probabil singurul inconvenient a fost timpul foarte scurt. Am fi vrut sa spunem mai multe si eventual sa primim intrebari din partea juriului. N-a fost sa fie, a venit o fata draguta pe nume Valentina care ne-a spus ca a expirat timpul si ca trebuie sa ne oprim... poate daca am mai fi avut 5 minute la dispozitie... dar n-am avut. Eu m-am simtit bine si consider ca a meritat experienta.

Din nefericire nu ne-am calificat in finala :(. Probabil ca planul nostru nu a fost pe placul doamnelor din juriu, sau exista anumite puncte pe care le-am ratat.... am dat ceva in bara, nu stiu ce. Sincer mi-ar fi placut sa primim un mail cu feedback (pe langa cel general cu note al Corinei) chiar de la juriu pentru a sti exact unde am gresit si la ce trebuie sa mai lucram data viitoare. Cu riscul de a ma repeta... a fost o experienta interesanta si consider ca timpul alocat acestui proiect nu a fost pierdut ci investit. Recunosc ca sunt un pic dezamagit de rezultat (deloc de prestatia echipei) but show must go on :).

Le uram mult succes tuturor echipelor finaliste, may the force be with you :D. Si poate ne vom intalni din nou, la conferinte sau anul viitor :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu